Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź
Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads
Dziś krótki poradnik dotyczący nadawania uprawnień do konta reklamowego Google Ads.
Kiedy będzie potrzeba nadania dostępu do konta Google Ads?
- będziesz potrzebował/-ła dodać nowego pracownika firmy, który będzie odpowiadał za przygotowanie reklam w Google Ads,
- zechcesz udostępnić konto reklamowe zewnętrznej agencji, która będzie przygotowywała dla Ciebie i Twojej firmy kampanie reklamowe
Przyznawanie dostępu do konta Google Ads
- Zaloguj się na konto Google Ads.
- Kliknij ikonę narzędzia w prawym górnym rogu strony i z menu „Konfiguracja” wybierz Dostęp do konta.
3. Kliknij przycisk plusa (dodaj) i nadaj wybranemu użytkownikowi (agencji) odpowiednie dostępy i kliknij Wyślij zaproszenie
4. Gdy użytkownik przyjmie otrzymane zaproszenie, dostaniesz powiadomienie na Twoje konto. Jeśli chcesz anulować zaproszenie, kliknij Anuluj w kolumnie „Działania”.