Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
Dziś krótki poradnik dotyczący nadawania uprawnień do konta reklamowego Google Ads.
Kiedy będzie potrzeba nadania dostępu do konta Google Ads?
3. Kliknij przycisk plusa (dodaj) i nadaj wybranemu użytkownikowi (agencji) odpowiednie dostępy i kliknij Wyślij zaproszenie
4. Gdy użytkownik przyjmie otrzymane zaproszenie, dostaniesz powiadomienie na Twoje konto. Jeśli chcesz anulować zaproszenie, kliknij Anuluj w kolumnie „Działania”.