Kierowanie reklam do osób z dużych/małych miast

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant,  FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads

System reklamowy Facebook’a pozwala nam w kilku prostych krokach skierować nam reklamy do osób w dużych miastach i poza nimi.

Pokaże Ci jak krok po kroku stargetować ludzi w dużych miastach lub ich wykluczyć.

Kto powinien skorzystać z opcji targetowania ludzi w dużych miastach?

Adresowanie reklam do osób w miastach to znakomita opcja dla firm prowadzących sklep stacjonarny tylko w mieście.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z dużych miast?

  1. Przejdź do Menedżera reklam.
  2. Wybierz dowolny cel reklamowy.
  3. W opcjach targetowania w polu Grupa odbiorców wybierz pole Lokalizacje w kraju docelowym (np. Polska) lub regionie (np. Europa).
  4. Ustaw kursor na nazwie kraju i kliknij ikonę , aby otworzyć rozwijane menu.
  5. Wybierz pozycję Uwzględnij tylko miasta dla danej listy opcji.

Będziesz mógł/-a wybrać jak duże miasta Cię interesują:

Jak widzisz, Facebook wylicza 36 największych miast w Polsce. Jakie to największe miasta według Facebooka?

Bardzo łatwo wykluczyć z reklam największe miasta! Opcja jest przydatna dla firm, które myślą o ekspansji na rynki mniejszych miast, bądź dla firm, które oferują swoje towary lub usługi tylko poza dużymi miastami.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z małych miast/wsi?

Powtórz kroki 1-4. Wybierz opcję Wyklucz miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

5 + piętnaście =