Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
System reklamowy Facebook’a pozwala nam w kilku prostych krokach skierować nam reklamy do osób w dużych miastach i poza nimi.
Pokaże Ci jak krok po kroku stargetować ludzi w dużych miastach lub ich wykluczyć.
Adresowanie reklam do osób w miastach to znakomita opcja dla firm prowadzących sklep stacjonarny tylko w mieście.
Będziesz mógł/-a wybrać jak duże miasta Cię interesują:
Jak widzisz, Facebook wylicza 36 największych miast w Polsce. Jakie to największe miasta według Facebooka?
Bardzo łatwo wykluczyć z reklam największe miasta! Opcja jest przydatna dla firm, które myślą o ekspansji na rynki mniejszych miast, bądź dla firm, które oferują swoje towary lub usługi tylko poza dużymi miastami.
Powtórz kroki 1-4. Wybierz opcję Wyklucz miasta.