Menu

Kierowanie reklam do osób z dużych/małych miast

9 maja 2020 - Poradnik
Kierowanie reklam do osób z dużych/małych miast

System reklamowy Facebook’a pozwala nam w kilku prostych krokach skierować nam reklamy do osób w dużych miastach i poza nimi.

Pokaże Ci jak krok po kroku stargetować ludzi w dużych miastach lub ich wykluczyć.

Kto powinien skorzystać z opcji targetowania ludzi w dużych miastach?

Adresowanie reklam do osób w miastach to znakomita opcja dla firm prowadzących sklep stacjonarny tylko w mieście.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z dużych miast?

  1. Przejdź do Menedżera reklam.
  2. Wybierz dowolny cel reklamowy.
  3. W opcjach targetowania w polu Grupa odbiorców wybierz pole Lokalizacje w kraju docelowym (np. Polska) lub regionie (np. Europa).
  4. Ustaw kursor na nazwie kraju i kliknij ikonę , aby otworzyć rozwijane menu.
  5. Wybierz pozycję Uwzględnij tylko miasta dla danej listy opcji.

Będziesz mógł/-a wybrać jak duże miasta Cię interesują:

Jak widzisz, Facebook wylicza 36 największych miast w Polsce. Jakie to największe miasta według Facebooka?

Bardzo łatwo wykluczyć z reklam największe miasta! Opcja jest przydatna dla firm, które myślą o ekspansji na rynki mniejszych miast, bądź dla firm, które oferują swoje towary lub usługi tylko poza dużymi miastami.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z małych miast/wsi?

Powtórz kroki 1-4. Wybierz opcję Wyklucz miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *