Kierowanie reklam do osób z dużych/małych miast

Cześć, to ja - Marek

Cześć, to ja - Marek

FB Ads Specialist w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały. Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

System reklamowy Facebook’a pozwala nam w kilku prostych krokach skierować nam reklamy do osób w dużych miastach i poza nimi.

Pokaże Ci jak krok po kroku stargetować ludzi w dużych miastach lub ich wykluczyć.

Kto powinien skorzystać z opcji targetowania ludzi w dużych miastach?

Adresowanie reklam do osób w miastach to znakomita opcja dla firm prowadzących sklep stacjonarny tylko w mieście.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z dużych miast?

  1. Przejdź do Menedżera reklam.
  2. Wybierz dowolny cel reklamowy.
  3. W opcjach targetowania w polu Grupa odbiorców wybierz pole Lokalizacje w kraju docelowym (np. Polska) lub regionie (np. Europa).
  4. Ustaw kursor na nazwie kraju i kliknij ikonę , aby otworzyć rozwijane menu.
  5. Wybierz pozycję Uwzględnij tylko miasta dla danej listy opcji.

Będziesz mógł/-a wybrać jak duże miasta Cię interesują:

Jak widzisz, Facebook wylicza 36 największych miast w Polsce. Jakie to największe miasta według Facebooka?

Bardzo łatwo wykluczyć z reklam największe miasta! Opcja jest przydatna dla firm, które myślą o ekspansji na rynki mniejszych miast, bądź dla firm, które oferują swoje towary lub usługi tylko poza dużymi miastami.

Jak  ustawić reklamę skierowaną do odbiorców z małych miast/wsi?

Powtórz kroki 1-4. Wybierz opcję Wyklucz miasta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

11 + seventeen =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close