Sensacyjne treści w reklamach na Facebooku, czyli jakie?

Cześć, to ja - Marek

Cześć, to ja - Marek

FB Ads Specialist w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały. Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

Reklamy na Facebooku nie mogą zawierać treści szokujących, prowokujących, poniżających ani przedstawiających nadmierną przemoc.Jakie treści Facebook oznacza jako sensacyjne?

Niektóre kreacje reklamowe na Facebooku mogą zostać odrzucone ponieważ system przypisał je do jednej z kategorii naruszającej zasady. Dziś o tym co Facebook oznacza jako sensacyjne treści.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

10 + dwadzieścia =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close