Sensacyjne treści w reklamach na Facebooku, czyli jakie?

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant,  FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads

Reklamy na Facebooku nie mogą zawierać treści szokujących, prowokujących, poniżających ani przedstawiających nadmierną przemoc.Jakie treści Facebook oznacza jako sensacyjne?

Niektóre kreacje reklamowe na Facebooku mogą zostać odrzucone ponieważ system przypisał je do jednej z kategorii naruszającej zasady. Dziś o tym co Facebook oznacza jako sensacyjne treści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

szesnaście − 2 =