Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
Myślisz, że Facebook może w jakikolwiek sposób boostować małe biznesy? Czy takiemu gigantowi może w ogóle zależeć na lokalnych firmach? Wbrew pozorom – tak. I to nie tylko dlatego, że reklamując się zostawiasz tam konkretne pieniądze. Słowem kluczem jest sezonowość. Dziś podpowiem Ci, jak sezonowość może wpłynąć na wyniku Twoich reklam na Facebooku. Czytaj do końca!
Wyobraź sobie, że mała kwiaciarnia będzie prowadzić kampanię w okolicach dnia św. Walentego i w copy do swoich reklam umieści frazę: “Wesołych Walentynek”. Algorytm rozpozna słowo “Walentynek” jako tzw. sezonowość i będzie lekko faworyzować taką reklamę – nawet jeśli konkurencja będzie miało większy budżet, ale reklama będzie pozbawiona słowa kluczowego.
Aby tak się stało, reklama musi spełnić jednak spełnić kilka warunków:
WAŻNE: Algorytm będzie reagować na reklamy sezonowe maksymalnie 7 dni przed danym świętem. Wyjątkiem jest tutaj Black Friday, który jest najgorętszym okresem dla reklamodawców, dlatego warto przygotować się do niego już kilka tygodni wcześniej.
Cały rok pełny jest przeróżnych okazji i świąt, którym algorytm Facebooka nadaje miano sezonowości. Oto kilka przykładów w poszczególnych kwartałach, które możesz wykorzystać w promowaniu swojej firmy.
Q1
Q2
Q3
Q4
Jak widzisz istnieje wiele genialnych okazji, by wstrzelić się w mocniej promowaną sezonowość na Facebooku. Wystarczy tylko głębiej przyjrzeć się swojemu biznesowi i dostosować do nich ofertę czy promocje. Nie musisz mieć potężnego budżetu czy globalnej firmy, żeby osiągnąć w tym czasie jeszcze lepsze wyniki.
Nie wiesz dokładnie, jak do tego podejść? Z radością pomogę. Wspólnie popracujemy nad wzrostem Twojego biznesu. Skontaktuj się ze mną już teraz.
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.