

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź
Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads
Od początku roku 2020 briefuje, nadzoruje pracę, przygotowuje tzw. strony lądowania (inaczej strony docelowe). Landing page, bo tym właśnie jest strona lądowania – stają się coraz bardziej popularne. Dlaczego?
Dlaczego landing page jest tak skuteczny?
- uwaga czytelnika skupiona jest tylko na jednej kwestii,
- zachęcają odbiorców do wykonania faktycznej czynności – zapisu na webinar/zapisu do newslettera/ zakupu
- zwiększa współczynnik konwersji z kampanii marketingowych
- odwiedzających zamieniaja w leady, a ostatecznie klientów
O czym pamiętać tworząc landingpage?
1. Treści
- Sprawdź czy treści i grafiki umieszczone na stronie lądowania pokazują język korzyści?
- Czy logo linkuje do strony głównej?
- Czy czcionki, style, kolory są spójne z identyfikacją wizualną marki?
2. SEO
- Czy tytuł, opis (meta description) i grafika na landing page ustawione są pod SEO?
- Czy alt’y są ustawione?
3. Grafiki
- czy grafiki są zoptymalizowane, zarówno wymiar jak i rozszerzenia
4. Adres www
- Czy subdomena/domena jest poprawnie skonfigurowana?
- Czy ustawiony jest ssl?
- Czy favicon jest na swoim miejscu?
5. Strona
- Czy przeprowadziłeś test szybkości strony (page speed)?
- Czy błąd 404 jest ustawiony?
- Czy formularz jest spięty z zewnętrznymi narzędziami?
- Czy Polityka prywatności jest podpięta pod formularz?
- Czy jest skonfigurowana strona podziękowania za wypełnienie formularza/dokonanie zakupu?
- Czy wszystkie linki wewnętrzne (w menu i pod przyciskiem) działają poprawnie?
- Czy strona w wersji mobile jest wyświetlana poprawnie?
6 Reklamy
- Czy jest wpięty pixel i wszystkie potrzebne eventy Facebooka?
- Czy są wpięte wszystkie eventy Google Ads?
- Czy jest podpięty Google Analytics?
