Na co zwrócić uwagę przygotowując landing page/O czym pamiętać?

Na co zwrócić uwagę przygotowując landing page_
Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant,  FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads

Od początku roku 2020 briefuje, nadzoruje pracę, przygotowuje tzw. strony lądowania (inaczej strony docelowe). Landing page, bo tym właśnie jest strona lądowania – stają się coraz bardziej popularne. Dlaczego?

Dlaczego landing page jest tak skuteczny?

  • uwaga czytelnika skupiona jest tylko na jednej kwestii,
  • zachęcają odbiorców do wykonania faktycznej czynności – zapisu na webinar/zapisu do newslettera/ zakupu
  • zwiększa współczynnik konwersji z kampanii marketingowych
  • odwiedzających zamieniaja w leady, a ostatecznie klientów

O czym pamiętać tworząc landingpage?


1. Treści

  • Sprawdź czy treści i grafiki umieszczone na stronie lądowania pokazują język korzyści?
  • Czy logo linkuje do strony głównej?
  • Czy czcionki, style, kolory są spójne z identyfikacją wizualną marki?

2. SEO

  • Czy tytuł, opis (meta description) i grafika na landing page ustawione są pod SEO?
  • Czy alt’y są ustawione?

3. Grafiki

  • czy grafiki są zoptymalizowane, zarówno wymiar jak i rozszerzenia

4. Adres www

  • Czy subdomena/domena jest poprawnie skonfigurowana?
  • Czy ustawiony jest ssl?
  • Czy favicon jest na swoim miejscu?

5. Strona

  • Czy przeprowadziłeś test szybkości strony (page speed)?
  • Czy błąd 404 jest ustawiony?
  • Czy formularz jest spięty z zewnętrznymi narzędziami?
  • Czy Polityka prywatności jest podpięta pod formularz?
  • Czy jest skonfigurowana strona podziękowania za wypełnienie formularza/dokonanie zakupu?
  • Czy wszystkie linki wewnętrzne (w menu i pod przyciskiem) działają poprawnie?
  • Czy strona w wersji mobile jest wyświetlana poprawnie?

6 Reklamy

  • Czy jest wpięty pixel i wszystkie potrzebne eventy Facebooka?
  • Czy są wpięte wszystkie eventy Google Ads?
  • Czy jest podpięty Google Analytics?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 − 6 =