Na co zwrócić uwagę przygotowując landing page/O czym pamiętać?

Na co zwrócić uwagę przygotowując landing page_
Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

Od początku roku 2020 briefuje, nadzoruje pracę, przygotowuje tzw. strony lądowania (inaczej strony docelowe). Landing page, bo tym właśnie jest strona lądowania – stają się coraz bardziej popularne. Dlaczego?

Dlaczego landing page jest tak skuteczny?

  • uwaga czytelnika skupiona jest tylko na jednej kwestii,
  • zachęcają odbiorców do wykonania faktycznej czynności – zapisu na webinar/zapisu do newslettera/ zakupu
  • zwiększa współczynnik konwersji z kampanii marketingowych
  • odwiedzających zamieniaja w leady, a ostatecznie klientów

O czym pamiętać tworząc landingpage?


1. Treści

  • Sprawdź czy treści i grafiki umieszczone na stronie lądowania pokazują język korzyści?
  • Czy logo linkuje do strony głównej?
  • Czy czcionki, style, kolory są spójne z identyfikacją wizualną marki?

2. SEO

  • Czy tytuł, opis (meta description) i grafika na landing page ustawione są pod SEO?
  • Czy alt’y są ustawione?

3. Grafiki

  • czy grafiki są zoptymalizowane, zarówno wymiar jak i rozszerzenia

4. Adres www

  • Czy subdomena/domena jest poprawnie skonfigurowana?
  • Czy ustawiony jest ssl?
  • Czy favicon jest na swoim miejscu?

5. Strona

  • Czy przeprowadziłeś test szybkości strony (page speed)?
  • Czy błąd 404 jest ustawiony?
  • Czy formularz jest spięty z zewnętrznymi narzędziami?
  • Czy Polityka prywatności jest podpięta pod formularz?
  • Czy jest skonfigurowana strona podziękowania za wypełnienie formularza/dokonanie zakupu?
  • Czy wszystkie linki wewnętrzne (w menu i pod przyciskiem) działają poprawnie?
  • Czy strona w wersji mobile jest wyświetlana poprawnie?

6 Reklamy

  • Czy jest wpięty pixel i wszystkie potrzebne eventy Facebooka?
  • Czy są wpięte wszystkie eventy Google Ads?
  • Czy jest podpięty Google Analytics?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

18 + trzynaście =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close