Menu

Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka

31 maja 2020 - Facebook, Facebook Ads
Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka

Menedżer współpracy z markami to narzędzie, przy pomocy którego firmy/marki i twórcy (blogerzy/vlogerzy itp.) mogą wyszukiwać siebie nawzajem, poznawać i uzyskiwać dodatkowe informacje na swój temat. Możliwości, jakie narzędzie oferuje markom:

Jeśli reprezentujesz markę, sponsora lub reklamodawcę albo jesteś marketerem i chcesz mieć dostęp do Menedżera współpracy z markami, administrator strony może w tym miejscu złożyć odpowiedni wniosek.

Czy mój fanpage kwalifikuje się do Menedżera współpracy z markami?

Tutaj możesz sprawdzić, czy fanpage do którego masz dostęp kwalifikuje się do przyłączenia się do nowego narzędzia od Facebooka – Menedżera współpracy z markami.

Współpraca Marki z influencerami na Facebooka staje się prosta dzięki Menedżerowi współpracy z markami.

Skorzystaj z Menedżera współpracy z markami, aby promować swoją markę dzięki autentycznym relacjom, które twórcy i osoby publiczne nawiązują z obserwującymi osobami.

Tworzenie konta w narzędziu Menedżera współpracy z markami

Administratorzy stron marki mogą złożyć wniosek o dostęp do narzędzia Menedżer współpracy z markami. W tym celu:

Jedna myśl nt. „Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka

  • Pingback: AKTUALNE WYMIARY GRAFIK NA FACEBOOKU [czerwiec 2020] - Marek Gwóźdź

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *