Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
Menedżer współpracy z markami to narzędzie, przy pomocy którego firmy/marki i twórcy (blogerzy/vlogerzy itp.) mogą wyszukiwać siebie nawzajem, poznawać i uzyskiwać dodatkowe informacje na swój temat. Możliwości, jakie narzędzie oferuje markom:
Jeśli reprezentujesz markę, sponsora lub reklamodawcę albo jesteś marketerem i chcesz mieć dostęp do Menedżera współpracy z markami, administrator strony może w tym miejscu złożyć odpowiedni wniosek.
Tutaj możesz sprawdzić, czy fanpage do którego masz dostęp kwalifikuje się do przyłączenia się do nowego narzędzia od Facebooka – Menedżera współpracy z markami.
Skorzystaj z Menedżera współpracy z markami, aby promować swoją markę dzięki autentycznym relacjom, które twórcy i osoby publiczne nawiązują z obserwującymi osobami.
Administratorzy stron marki mogą złożyć wniosek o dostęp do narzędzia Menedżer współpracy z markami. W tym celu:
2 Comments
[…] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]
[…] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]