Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant,  FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads

Menedżer współpracy z markami to narzędzie, przy pomocy którego firmy/marki i twórcy (blogerzy/vlogerzy itp.) mogą wyszukiwać siebie nawzajem, poznawać i uzyskiwać dodatkowe informacje na swój temat. Możliwości, jakie narzędzie oferuje markom:

  • Konfiguracja dopasowania grona odbiorców w celu sprawdzenia odsetka odbiorców poszczególnych twórców odpowiadających potrzebom marki.
  • Wybór twórcy lub grupy twórców oraz znajdowanie innych o podobnym gronie odbiorców.
  • Przeglądanie niestandardowych list twórców tworzonych na podstawie wcześniejszych partnerów w zakresie materiałów powiązanych z marką, twórców, którzy lubią Twoją stronę, i nie tylko.

Jeśli reprezentujesz markę, sponsora lub reklamodawcę albo jesteś marketerem i chcesz mieć dostęp do Menedżera współpracy z markami, administrator strony może w tym miejscu złożyć odpowiedni wniosek.

Czy mój fanpage kwalifikuje się do Menedżera współpracy z markami?

Tutaj możesz sprawdzić, czy fanpage do którego masz dostęp kwalifikuje się do przyłączenia się do nowego narzędzia od Facebooka – Menedżera współpracy z markami.

Współpraca Marki z influencerami na Facebooka staje się prosta dzięki Menedżerowi współpracy z markami.

Skorzystaj z Menedżera współpracy z markami, aby promować swoją markę dzięki autentycznym relacjom, które twórcy i osoby publiczne nawiązują z obserwującymi osobami.

Tworzenie konta w narzędziu Menedżera współpracy z markami

Administratorzy stron marki mogą złożyć wniosek o dostęp do narzędzia Menedżer współpracy z markami. W tym celu:

  • Wybierz zgodne z wymogami strony, które chcesz dodać do narzędzia Menedżer współpracy z markami.
  • Wprowadź swój adres e-mail.
  • Zaakceptuj regulamin.

2 Comments

  1. […] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]

  2. […] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

osiemnaście − cztery =