FB Ads Specialist i Marketing Manager w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
Menedżer współpracy z markami to narzędzie, przy pomocy którego firmy/marki i twórcy (blogerzy/vlogerzy itp.) mogą wyszukiwać siebie nawzajem, poznawać i uzyskiwać dodatkowe informacje na swój temat. Możliwości, jakie narzędzie oferuje markom:
Jeśli reprezentujesz markę, sponsora lub reklamodawcę albo jesteś marketerem i chcesz mieć dostęp do Menedżera współpracy z markami, administrator strony może w tym miejscu złożyć odpowiedni wniosek.
Tutaj możesz sprawdzić, czy fanpage do którego masz dostęp kwalifikuje się do przyłączenia się do nowego narzędzia od Facebooka – Menedżera współpracy z markami.
Skorzystaj z Menedżera współpracy z markami, aby promować swoją markę dzięki autentycznym relacjom, które twórcy i osoby publiczne nawiązują z obserwującymi osobami.
Administratorzy stron marki mogą złożyć wniosek o dostęp do narzędzia Menedżer współpracy z markami. W tym celu:
Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.
2 Comments
[…] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]
[…] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]