Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka

Cześć, to ja - Marek

Cześć, to ja - Marek

FB Ads Specialist i Marketing Manager w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

Menedżer współpracy z markami to narzędzie, przy pomocy którego firmy/marki i twórcy (blogerzy/vlogerzy itp.) mogą wyszukiwać siebie nawzajem, poznawać i uzyskiwać dodatkowe informacje na swój temat. Możliwości, jakie narzędzie oferuje markom:

  • Konfiguracja dopasowania grona odbiorców w celu sprawdzenia odsetka odbiorców poszczególnych twórców odpowiadających potrzebom marki.
  • Wybór twórcy lub grupy twórców oraz znajdowanie innych o podobnym gronie odbiorców.
  • Przeglądanie niestandardowych list twórców tworzonych na podstawie wcześniejszych partnerów w zakresie materiałów powiązanych z marką, twórców, którzy lubią Twoją stronę, i nie tylko.

Jeśli reprezentujesz markę, sponsora lub reklamodawcę albo jesteś marketerem i chcesz mieć dostęp do Menedżera współpracy z markami, administrator strony może w tym miejscu złożyć odpowiedni wniosek.

Czy mój fanpage kwalifikuje się do Menedżera współpracy z markami?

Tutaj możesz sprawdzić, czy fanpage do którego masz dostęp kwalifikuje się do przyłączenia się do nowego narzędzia od Facebooka – Menedżera współpracy z markami.

Współpraca Marki z influencerami na Facebooka staje się prosta dzięki Menedżerowi współpracy z markami.

Skorzystaj z Menedżera współpracy z markami, aby promować swoją markę dzięki autentycznym relacjom, które twórcy i osoby publiczne nawiązują z obserwującymi osobami.

Tworzenie konta w narzędziu Menedżera współpracy z markami

Administratorzy stron marki mogą złożyć wniosek o dostęp do narzędzia Menedżer współpracy z markami. W tym celu:

  • Wybierz zgodne z wymogami strony, które chcesz dodać do narzędzia Menedżer współpracy z markami.
  • Wprowadź swój adres e-mail.
  • Zaakceptuj regulamin.

2 Comments

  1. […] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]

  2. […] Menedżer współpracy z markami – nowe narzędzie od Facebooka […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście − siedem =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close