Konsultant, FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.
Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.
Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.
Po każdym wydanym 100zł Facebook wystawia ci fakturę? Co miesiąc przynosisz księgowej stertę faktur, a ona jest niezadowolona? Dziś pokażę ci, jak zmienić próg rozliczeniowy na Facebook.com.
Próg rozliczeniowy to kwota, która określa termin naliczania opłat za reklamy na podstawie ponoszonych wydatków.
Jeśli ustawiasz reklamy po raz pierwszy, próg jest ustawiony z automatu na bardzo małą kwotę. Przykładowo, ja miałem ustawioną kwotę 100 zł. Jeśli będziesz wydawać każdego miesiąca więcej PLN, otrzymasz możliwość zwiększenia progu rozliczeniowego na Facebook.com
Przykład:
Twoje konto reklamowe ma ustawiony próg rozliczeniowy na poziomie 250 zł. Po wydaniu tej kwoty Facebook pobierze 250 zł z Twojego konta/karty kredytowej/konta paypal. Jeśli zaplanowałeś kampanię reklamową za 1000zł, to Facebook pobierze od Ciebie 4 x 250 zł i do tego na Twoim koncie pojawią się 4 faktury.
Aby ułatwić księgowej życie, warto zwiększyć próg i przynosić jej tylko jedną fakturę. Jak to zrobić?
Po każdorazowej opłacie za reklamy możesz zwiększyć próg rozliczeniowy.
Na skróty: Wystarczy, że przejdziesz do Ustawienia płatności.
Abyś lepiej zapamiętał, gdzie znaleźć ustawienia, pokażę ci krok po kroku:
Klikamy na Ustawienia Płatności i pojawia nam się:
Wybieramy ‘Zarządzaj’ a następnie “Zaktualizuj próg rozliczeniowy”
Uwaga: Jeżeli nie widzisz opcji Zarządzaj, być może nie jesteś administratorem konta reklamowego, którego używasz do pracy. Tylko administrator konta reklamowego może zarządzać informacjami rozliczeniowymi dotyczącymi danego konta.
Gotowe!
1 Comment
[…] Czytaj również ➡ Jak zmienić próg rozliczeniowy na Facebook.com? […]