Jak zmienić próg rozliczeniowy na Facebook.com?

Cześć, to ja - Marek

Cześć, to ja - Marek

FB Ads Specialist i Marketing Manager w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

Po każdym wydanym 100zł Facebook wystawia ci fakturę? Co miesiąc przynosisz księgowej stertę faktur, a ona jest niezadowolona? Dziś pokażę ci, jak zmienić próg rozliczeniowy na Facebook.com.

Czym jest próg rozliczeniowy na Facebook.com?

Próg rozliczeniowy to kwota, która określa termin naliczania opłat za reklamy na podstawie ponoszonych wydatków.

Jeśli ustawiasz reklamy po raz pierwszy, próg jest ustawiony z automatu na bardzo małą kwotę. Przykładowo, ja miałem ustawioną kwotę 100 zł. Jeśli będziesz wydawać każdego miesiąca więcej PLN, otrzymasz możliwość zwiększenia progu rozliczeniowego na Facebook.com

Przykład:

Twoje konto reklamowe ma ustawiony próg rozliczeniowy na poziomie 250 zł. Po wydaniu tej kwoty Facebook pobierze 250 zł z Twojego konta/karty kredytowej/konta paypal. Jeśli zaplanowałeś kampanię reklamową za 1000zł, to Facebook pobierze od Ciebie 4 x 250 zł i do tego na Twoim koncie pojawią się 4 faktury.

Aby ułatwić księgowej życie, warto zwiększyć próg i przynosić jej tylko jedną fakturę. Jak to zrobić?

Po każdorazowej opłacie za reklamy możesz zwiększyć próg rozliczeniowy.

Jak sprawdzić/zmienić próg rozliczeniowy?

Na skróty: Wystarczy, że przejdziesz do Ustawienia płatności.

Abyś lepiej zapamiętał, gdzie znaleźć ustawienia, pokażę ci krok po kroku:

  1. Wchodzimy do Menedżera reklam. (https://www.facebook.com/ads/manager)
  2. Następnie przechodzimy dalej do Rozliczeń:

Widok w starym Menedżet reklam

Widok w nowym Menedżer reklam

Klikamy na Ustawienia Płatności i pojawia nam się:

Wybieramy ‘Zarządzaj’ a następnie “Zaktualizuj próg rozliczeniowy
Uwaga: Jeżeli nie widzisz opcji Zarządzaj, być może nie jesteś administratorem konta reklamowego, którego używasz do pracy. Tylko administrator konta reklamowego może zarządzać informacjami rozliczeniowymi dotyczącymi danego konta.

  1. Klikamy ‘Zapisz zmiany’.

Gotowe!

1 Comment

  1. […] Czytaj również ➡ Jak zmienić próg rozliczeniowy na Facebook.com? […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

jeden + 2 =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close