23 statystyki, które powinien znać każdy marketer

23 statystyki, które powinien znać każdy marketer
Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Cześć, tu ja - Marek Gwóźdź

Konsultant,  FB Ads Specialist i Marketing Manager, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista Social Media Ads u Pawła Domagały.

Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 23 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

📩 Zapytaj mnie o kampanie reklamowe w Meta Ads

Wideo jeszcze długo będzie królować w mediach społecznościowych. Według Adobe, 51,9% specjalistów ds. marketingu na całym świecie wymienia go jako rodzaj treści o najlepszym wskaźniku ROI. Nie zamierzam nikogo oszukiwać, że w tej chwili coś może się zmienić.

W tym artykule podrzucam najważniejsze według mnie informacje związane bezpośrednio lub pośrednio z video marketingiem.

23 statystyki, które powinien znać każdy marketer:

 

  1. “Ludzki mózg przetwarza obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst”. – Hubspot
  2. “Video będzie stanowić ponad 79% ruchu internetowego do 2018 roku.” – Cisco
  3. 75% menedżerów badanych przez Forbes odpowiedziało, że oglądają filmy związane z pracą przynajmniej raz w tygodniu, a 65% odwiedza witrynę tuż po jego obejrzeniu.” – Forbes
  4. “Dodając film na swoich kanałach społecznościowych sprawiasz, że odbiorcy są 10x bardziej skłonni angażować się pod nimi i udostępniać twój wpis.” – Content Marketing Institute
  5. “51,9% specjalistów ds. marketingu na całym świecie wymienia video jako typ treści o najlepszym wskaźniku ROI.” – Adobe
  6. “70% marketerów B2B twierdzi, że video jest najskuteczniejszym medium do konwersji.” – Demand metric
  7. „Średni koszt potencjalnego klienta wygenerowanego przez video marketing jest o 19% niższy w porównaniu z firmami, które nie używają wideo”. – Aberdeen.
  8. “96% firm B2B planuje wykorzystanie wideo w ich content marketingu w ciągu dwóch następnych miesięcy” – Business 2 Community
  9. “Filmy na Facebooku docierają do około 22% Twoich fanów, podczas gdy osadzony film z YouTube jedynie do 13%”. – Social Media Examiner
  10. “79% konsumentów, którzy chcą poznać jakiś produkt, woli obejrzeć wideo, niż czytać tekst na stronie.” – Social Media Examiner
  11. „83% firm uważa, że ​​wideo zapewnia im dobry zwrot z inwestycji”.
  12. “97% firm stwierdziło, że ich film wyjaśniający pomógł w lepszym zrozumieniu przez użytkowników ich produktów lub usług.”
  13. “91% konsumentów obejrzało film instruktażowy, aby dowiedzieć się czegoś o produkcie lub usłudze.”
  14. „78% firm, które korzystały z Facebook Live, stwierdziło, że jest to skuteczne narzędzie marketingowe”.
  15. „95% konsumentów uważa, że ​​film powinien być krótszy niż 2 minuty”.
  16. Firma Forrester Research wykazała, że ​​wideo 53-krotnie zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia się w Google na pierwszej stronie! A biorąc pod uwagę, że tylko 10% użytkowników patrzy poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, to właśnie pierwsza jest miejscem gdzie trzeba się znaleźć!
  17. Według Cisco, aż 86% internautów ogląda wideo online – to 183 miliony ludzi!
  1. „85% filmów na Facebooku jest oglądanych bez dźwięku”.
  2. „Wideo w wiadomości e-mail prowadzi do wzrostu współczynników klikalności o 200–300%”. – Hubspot
  3. „Użytkownicy Snapchata oglądają dziennie 10 miliardów filmów”. – Adweek
  4. W 1956 roku magnetowidy były sprzedawane za 50 000 dolarów, a taśmy wideo kosztowały 300 dolarów za godzinną rolkę!
  5. Social Media Examiner odkrył, że 76% marketerów planuje dodawać wideo do swoich witryn i że filmy mają teraz większy priorytet niż Facebook, Twitter i ich blog.
  6. Na pytanie, w jakich umiejętnościach oni lub ich zespoły chcieliby być bardziej biegli, 42,4% marketerów i 31,7% właścicieli małych i średnich firm wymieniło video marketing. – Animoto

 

Artykuł napisany dla viralstat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedemnaście − dwa =