23 statystyki, które powinien znać każdy marketer

23 statystyki, które powinien znać każdy marketer
Cześć, to ja - Marek

Cześć, to ja - Marek

FB Ads Specialist w digitalk Artura Jabłońskiego, geek e-marketingu. Potrzebujesz kampanii dedykowanej? Z pewnością Ci pomogę.

Współorganizator największego towarzyskiego turnieju siatkarskiego na świecie (Memoriał Wagnera), specjalista FB Ads u Pawła Domagały. Pracuje z największymi markami w Polsce, Przygotowuje reklamy w 11 krajach Europy jak również w Stanach Zjednoczonych.

Wideo jeszcze długo będzie królować w mediach społecznościowych. Według Adobe, 51,9% specjalistów ds. marketingu na całym świecie wymienia go jako rodzaj treści o najlepszym wskaźniku ROI. Nie zamierzam nikogo oszukiwać, że w tej chwili coś może się zmienić.

W tym artykule podrzucam najważniejsze według mnie informacje związane bezpośrednio lub pośrednio z video marketingiem.

23 statystyki, które powinien znać każdy marketer:

 

  1. “Ludzki mózg przetwarza obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst”. – Hubspot
  2. “Video będzie stanowić ponad 79% ruchu internetowego do 2018 roku.” – Cisco
  3. 75% menedżerów badanych przez Forbes odpowiedziało, że oglądają filmy związane z pracą przynajmniej raz w tygodniu, a 65% odwiedza witrynę tuż po jego obejrzeniu.” – Forbes
  4. “Dodając film na swoich kanałach społecznościowych sprawiasz, że odbiorcy są 10x bardziej skłonni angażować się pod nimi i udostępniać twój wpis.” – Content Marketing Institute
  5. “51,9% specjalistów ds. marketingu na całym świecie wymienia video jako typ treści o najlepszym wskaźniku ROI.” – Adobe
  6. “70% marketerów B2B twierdzi, że video jest najskuteczniejszym medium do konwersji.” – Demand metric
  7. „Średni koszt potencjalnego klienta wygenerowanego przez video marketing jest o 19% niższy w porównaniu z firmami, które nie używają wideo”. – Aberdeen.
  8. “96% firm B2B planuje wykorzystanie wideo w ich content marketingu w ciągu dwóch następnych miesięcy” – Business 2 Community
  9. “Filmy na Facebooku docierają do około 22% Twoich fanów, podczas gdy osadzony film z YouTube jedynie do 13%”. – Social Media Examiner
  10. “79% konsumentów, którzy chcą poznać jakiś produkt, woli obejrzeć wideo, niż czytać tekst na stronie.” – Social Media Examiner
  11. „83% firm uważa, że ​​wideo zapewnia im dobry zwrot z inwestycji”.
  12. “97% firm stwierdziło, że ich film wyjaśniający pomógł w lepszym zrozumieniu przez użytkowników ich produktów lub usług.”
  13. “91% konsumentów obejrzało film instruktażowy, aby dowiedzieć się czegoś o produkcie lub usłudze.”
  14. „78% firm, które korzystały z Facebook Live, stwierdziło, że jest to skuteczne narzędzie marketingowe”.
  15. „95% konsumentów uważa, że ​​film powinien być krótszy niż 2 minuty”.
  16. Firma Forrester Research wykazała, że ​​wideo 53-krotnie zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia się w Google na pierwszej stronie! A biorąc pod uwagę, że tylko 10% użytkowników patrzy poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania, to właśnie pierwsza jest miejscem gdzie trzeba się znaleźć!
  17. Według Cisco, aż 86% internautów ogląda wideo online – to 183 miliony ludzi!
  1. „85% filmów na Facebooku jest oglądanych bez dźwięku”.
  2. „Wideo w wiadomości e-mail prowadzi do wzrostu współczynników klikalności o 200–300%”. – Hubspot
  3. „Użytkownicy Snapchata oglądają dziennie 10 miliardów filmów”. – Adweek
  4. W 1956 roku magnetowidy były sprzedawane za 50 000 dolarów, a taśmy wideo kosztowały 300 dolarów za godzinną rolkę!
  5. Social Media Examiner odkrył, że 76% marketerów planuje dodawać wideo do swoich witryn i że filmy mają teraz większy priorytet niż Facebook, Twitter i ich blog.
  6. Na pytanie, w jakich umiejętnościach oni lub ich zespoły chcieliby być bardziej biegli, 42,4% marketerów i 31,7% właścicieli małych i średnich firm wymieniło video marketing. – Animoto

 

Artykuł napisany dla viralstat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

6 − cztery =

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close